Wygląd: Wysoka na 170cm, szczupła kobieta o niebieskich oczach i długich czarnych włosach.
Znaki szczególne: Pieprzyk niedaleko ust, po lewej stronie twarzy, nieco niżej linii warg.
Słabości:
✾ Problemy ze snem - tak jak jej słuch jest jedną z najlepszych atutów, tak samo czasami zdaje się przekleństwem. Najbardziej kobieta odczuwa to nocami, gdy zamiast spokojnie zasnąć, zmaga się z dźwiękami otoczenia. Często z tego powodu ma kłopoty z zaśnięciem do tego stopnia, że aż musi używać na sobie magii, aby chociaż na jakiś czas móc się rozluźnić i odpocząć.
✾ Za dużo zapachów - co poradzić, tak samo, jak wiele plusów daje jej węch, tak potrafi często doprowadzić ją do zawrotów głowy. Szczególnie ostre przyprawy mają swoją niesamowitą moc zdolną doprowadzić kobietę do kichania, bądź założenia maseczki na dolną część twarzy, gdy jest na zewnątrz, która nieco zmniejsza siłę zapachu.
✾ Charakter - miła i wyrozumiała do tego stopnia, że wpada w kłopoty, bo jak tu zignorować tak wiele osób z gorszym humorem, kiedy można im go poprawić.
✾ Ucieczka - Lori nie jest typem walczącym i to pod żadnym kątem. Kiedy wyczuje duże niebezpieczeństwo prędzej ucieknie, niż ruszy do starcia się z potencjalnym wrogiem. Ewentualnie spróbuje komuś pomóc, ale także tylko po to, żeby zaraz zbiec z miejsca zdarzenia. Przy ewentualnej potyczce, której nie da się uniknąć, skorzysta z umiejętności tylko po to, aby kupić sobie czas i możliwość stworzenia momentu, w którym będzie mogła uciec.
✾ Niechęć do krzywdzenia innych - ktoś powiedziałby, że to dość dobra cecha, ale w tym świecie nie zawsze wszystko jest tak kolorowe, żeby każdy to potwierdził. Zdecydowana większość powie, iż jest to głupota w niektórych sytuacjach. Mimo to Lori bardzo unika możliwości nawet zranienia kogoś, co nie raz skończyło się na siniakach oraz otarciach. Nie od wszystkiego da się zbiec w pierwszych sekundach.
Moce:
✾
Magia Powietrza (poziom: mistrz) - pozwala na manipulację wiatrem, powietrzem i jego elementami. Użytkownicy magii powietrza na niskim poziomie mogą przywołać delikatny wiaterek, unosić niezbyt ciężkie obiekty. Wraz z praktyką odblokowują więcej możliwości: od podnoszenia rzeczy znacznie cięższych, przez wywołanie wichury i unoszenie własnego ciała prądem powietrznym aż po huragany.
Limity: 5 postów użycia, 4 posty odpoczynku.✾
Kołysanka: Lori zawsze lubiła śpiewać, czy nawet nucić jakąś wymyśloną - bądź też zasłyszaną - melodię, dlatego pewnego dnia postanowiła spróbować połączyć swoje małe hobby z magią powietrza. Tak powstała Kołysanka, która dzięki wsparciu głosu wspomnianą magią, tworzy fale dźwiękowe o odpowiednich częstotliwościach, wpływające na cel lub cele rozluźniająco, uspokajając i usypiając na jakiś czas. Jest to umiejętność rozwinięta głównie na potrzeby samej kobiety, ponieważ przez zbyt czuły słuch, ma problemy ze snem, więc najczęściej używa tego na sobie, przedłużając nieco echo własnego głosu, ewentualnie gdy chce komuś pomóc z zaburzeniami snu, czy zwyczajnie ze zmęczeniem. Magia pomaga w zaśnięciu i utrzymaniu spokojnego snu, jednak w dalszym ciągu bardzo głośne dźwięki (przykładowo alarm) oraz potrząsanie ciałem są w stanie wybudzić śniącego. Istnieje możliwość utrzymania dłużej snu, nawet mimo wymienionych przykładów, jednak Lori musi dalej używać swojej umiejętności, co na dłuższą metę potrafi męczyć. W końcu ileż można śpiewać?
Limity: 3 posty użycia, 3 posty odpoczynku.✾
Przestrzenny sus: Dzięki magii powietrza, kobiecie udało się nabyć umiejętność tworzenia małych wirów w powietrzu, które mimo iż niewidoczne to potrafią utrzymać jej ciężar ciała, nie tylko w lisiej postaci, ale i ludzkiej. Lori jednak nie czuła potrzeby rozwijania tego bardziej. Nauczyła się susu tylko po to, aby w razie potrzeby uciec w przypadku niebezpieczeństwa. Wygląda to niczym skakanie po małych niewidocznych platformach - bądź po prostu
"skakanie po powietrzu" - zdolnych do utrzymania lisicy. Prawdopodobnie mogłaby tego użyć również na kimś, ale nigdy nie miała okazji spróbować czegoś takiego, dlatego nie ma pojęcia, czy musiałaby się nad tym bardziej postarać, czy też nie.
Limity: 3 posty użycia, 4 posty odpoczynku.✾
Widzenie w ciemności (pasywna): bycie lisem daje wiele przydatnych umiejętność, ale możliwość poruszania się w kompletnej ciemności to zdecydowanie najprzydatniejsza z nich. Dzięki temu Lori nie musi martwić się, że po ciemku trafi na klocek lego, czy też wpadnie na stół uderzając w niego małym palcem u stopy.
Limity: bez limitów.Umiejętności Rasowe:
✾
Zamiana w zwierzę - każdy zmiennokształtny może na dowolną ilość postów przemienić się w zwierzę. Każdy z nich ma formę tylko jednego zwierzęcia. Po przemianie ubrania zmiennokształtnego zostają na miejscu – bądź zostają porwane, jeśli zwierzę jest większe – natomiast po powrocie do ludzkiej postaci zmiennokształtny pozostaje nagi. W zwierzęcej formie zachowują swój ludzki rozum, jednak dłuższe przebywanie w tej formie może skutkować niepełną wsteczną transformacją: w ludzkiej postaci mogą zachować się uszy, ogony, oczy, zęby, inne zwierzęce atrybuty. Oprócz tego jest możliwa niekompletna transformacja w zwierzę – forma pośrednia. Może to wyglądać różnie, w zależności od okoliczności. Potężny zmiennokształtny, zwłaszcza alfa stada, może być w stanie bez problemu zmienić np. swoją rękę w zwierzęcą łapę z ostrymi pazurami. Z kolei zmęczony lub ranny zmiennokształtny próbujący przemienić się w zwierzę może utknąć w formie pośredniej, kiedy jest częściowo człowiekiem, a częściowo bestią.
✾
Szybka regeneracja - oprócz amputacji oraz ran zadanych przez srebrne narzędzie.
✾
Wyczulone zmysły - zmiennokształtni mają ostrzejsze i lepiej rozwinięte zmysły niż ludzie, lecz nade wszystko jest to węch. Są również sprawniejsze i silniejsze niż ludzie.
✾
Zwierzęce atrybuty - każdy zmiennokształtny w swojej ludzkiej formie czerpie dodatkowe korzyści ze swojej zwierzęcej formy. Lepszy wzrok, słuch, zręczność, siłę.
Aktualne obrażenia oraz choroby:
Brak
Chronologia:
1. Leśna miedza - leśna przechadzka z
Neilem2. Posiadłość Dominga Salvadora - rozmowa o pracę z
panem Salvadorem3. Ścieżka na początku - spotkanie z
Damienem i jego piesełem
3.1 Mieszkanie Lori - przeniesienie rannego
Damiena do mieszkania
4. Strumień na wrzosowisku - pogadanka z
Savą4.1 Motel "Cozy Corner",
Pokój 105. - małe rendez-vous z
Savą podczas pełni
5. Event Halloween - Schody na wieżę - ucieczka przed potworem z
Neilem i
Damienem5.1 Event Halloween - Bezkresne korytarze - poszukiwanie wyjścia z
Neilem i
Damienem6. Retrospekcje -
Poczekalnia Negromanty - niespodziewane spotkanie w pracy z
Damienem7. Retrospekcje -
Rytualne kręgi, las i ciemność - wyprawa służbowa z
panem Salvadorem i
Damienem