Alex
| Temat: Armixander elo Pią Maj 31, 2024 1:30 pm | |
| Wygląd: czarne włosy, wysoki, z lekka przypakowany - solidnie rzeźbiona na różne sposoby, Alex ma oczy ciemnobrązowe, Armin czerwone. Poza tym wyglądają tak samo Znaki szczególne: brak kawałka lewego ucha Słabości:Λlexander- niechęć do przemocy – on naprawdę jej nie lubi; - nikłe umiejętności bojowe – zaskoczony sam w ciemnej alejce mógłby co najwyżej jebnąć fleszem, zmienić się w szczura i uciekać; - Armin i jego autodestruktywność – jest w końcu wszystkim tym, czym Alex nie jest w tym i pragnieniem śmierci, nie tylko wszystkich istot żywych, ale i jego samego; - emocje – te destruktywne takie jak strach czy wściekłość mogłyby podzielić jeszcze bardziej jego dusze albo, o zgrozo, pozwolić Arminowi na działania bez możliwości kontroli. To się już zdarzyło w przeszłości i wcale nie było takie fajne. Λrmin- autodestrukcja – wieczne dążenie do zniszczenia, śmierci, walki, ucieczki. Przejawia bardzo wiele cech autodestruktywnych oraz wzorców zachowania – sięga po używki, samookaleczenia, popełnia samobójstwa. Bo tak; - gniew – pod wpływem gniewu działa jeszcze głupiej niż normalnie; - impulsywność, infantylność – robi to, co mu się podoba i nikomu do tego nic. Tylko Alex jest w stanie go powstrzymywać przed działaniem (a i tak za pomocą zamknięcia go w samym sobie). Nie interesują go zasady moralne, etyka, przepisy, regulaminy; - używki – wielka słabość do używek maści wszelkiej. Od alkoholu po hazard. Moce:Λlexander- Alex:
- Magia Rytualna – poziom mistrzowski
- Magia światła – poziom zaawansowany
- Przysięga Hipokratesa – moc niosąca ukojenie, uzdrowienie. Przy jej pomocy może wyleczyć każdą chorobę, każde fizyczne schorzenie. Może wyleczyć chorobę czy ranę natychmiastowo lub decydować o szybkości procesu. Za każdym jednak razem Alex musi liczyć się z tym, że uzdrawiająca magia dotknie i jego samego – przed zniszczeniem choroby lub zasklepieniem rany, on sam poczuje fantomowy ból lub objawy choroby (ból niemal natychmiastowo, objawy choroby zaś mogą pojawić się nawet kilka godzin po zabiegu i dodatkowo przez kilka godzin się utrzymywać). Nie sprawi, że odcięta kończyna odrośnie lub nieboszczyk wstanie z martwych. Może pomóc tak długo, jak nieszczęśnik żyje. Limity: powierzchowne rany, lekkie choroby/bóle - 2 posty przerwy; rany przechodzące przez skórę właściwą/niegroźne choroby - 3 posty przerwy; złamania/obrażenia wewnętrzne/ciężkie choroby - 4 posty przerwy; śmiertelne rany/choroby (dopóki delikwent żyje) - raz na sesję fabularną
- Reparo – moc naprawiająca, rekonstruująca. Alex potrafi naprawić oraz odnowić swoim magicznym dotykiem dosłownie wszystko. Zepsuty silnik, zawalony dom, porwana kartka papieru. Tak długo, jak jest w stanie dotknąć przynajmniej fragmentu danej rzeczy, tak długo jest w stanie ją naprawić i przywrócić do świetności. Limity: po użyciu na małych obiektach 2 posty przerwy, przy naprawie budynków/większych obiektów 5 postów przerwy
- W zdrowym ciele dwa duchy – magia podsycona strachem rozszczepiła duszę Alexa na dwoje. Nie jest w stanie samodzielnie jej naprawić, nie jest pewien, czy to w ogóle możliwe. Pewnej feralnej nocy – w czasie dosyć traumatycznych dla niego wydarzeń – marzył o ratunku. Chciał zostać ocalonym tak bardzo, tak dramatycznie, był tak przerażony… że magia wysłuchała jego błagań i wyciągnęła z samych głębin jego samego wszystko, co mogłoby go ocalić. Magia wyodrębniła część jego duszy i nadała jej kształt, nadała jej charakter. Magia wyciosała prawdziwego obrońcę, kogoś zdolnego zabijać, niszczyć, kogoś kto nie czuje strachu i wahania – Armina. Alexander dzieli swoje ciało z drugą częścią siebie, obaj zdają się mieć własne osobowości, lecz łączy ich znacznie więcej niż tylko powłoka. Alex ma częściową władzę nad Arminem, to on decyduje, czy pozwolić mu przejąć kontrolę, to do niego ciało należy. Niemniej Armin jest tuż obok cały czas, Alex widuje jego iluzoryczną formę cielesną – której nie widzi zresztą nikt inny – nawiązuje z nim rozmowy lub ignoruje. Ponadto Alexander posiadł wiedzę, która pozwala mu wypchnąć Armina ze swojego ciała w cielesną powłokę na tak długo, dopóki ciało nie ulegnie zniszczeniu lub dopóki Alex nie przywoła go z powrotem do siebie. Proces ten jednak jest okupiony krwią i wymaga rytuału (który wymaga ciała oraz ciężarnej kobiety bliskiej rozwiązania, ale nie zagłębiajmy się tutaj w bestialskie szczegóły). Gdy Armin opuszcza ciało Alexa po dokonaniu rytuału, stają się czasowo dwoma oddzielnymi bytami – nie mają ze sobą telepatycznej więzi, jakby nic ich nie łączyło. Dopiero po ponownym połączeniu Alexander dostaje dostęp do wszystkich wspomnień Armina, jak gdyby były jego własnymi – niemniej nie działa to w obie strony, Alex może co najwyżej podzielić się swoimi doświadczeniami czy wspomnieniami. Limity: przebywanie poza ciałem w przypadku Armina jest nielimitowane, dopóki ciało nie zostanie zniszczone. Alex może przywołać go ponownie do ich ciała, wówczas ciało obumiera. Jeśli ciało zginie, Armin samoistnie wraca do Alexa, wówczas konieczne jest fabularne przeprowadzenie rytuału, by Armin miał własne ciało. Λrmin- Armin:
- Magia nieokiełznana – poziom mistrzowski
- Tik Tak Tik Tak – możliwość zatrzymania biegu czasu. Metafizyczne przejście do struktury i wymiaru, w którym czas nie płynie. Zatrzymaniu ulega wszystko i wszyscy – chyba że Armin zadecyduje inaczej, wówczas może wciągnąć ze sobą do pozaczasowej strefy kogoś innego – w tym czasie Armin może swobodnie się poruszać, przemieszczać rzeczy czy ludzi. Limity: poza walką do nieofensywnych czy defensywnych działań bez limitu. W czasie walki: 1 post używania (1 akcja defensywna/ofensywna), 6 postów przerwy.
- Twój najgorszy koszmar – po rzuceniu tego czaru najpierw ogarnia cię mrok. Mrok, strach, niepewność, pustka nieprzebyta i obrzydliwa. A po chwili znajdujesz się w swoim koszmarze, twoim własnym horrorze – razem z Arminem. Magia wyłuskuje największy i najbardziej nawet skrywany lęk, który manifestuje przed swoją ofiarą. Niemniej nie ma w tym nic materialnego, to po prostu iluzja – czasami może mieć wymiar fizyczny (obiekty można dotknąć, mają strukturę), lecz koszmar nie jest w stanie wyrządzić nikomu fizycznej krzywdy. Armin również go widzi, lecz może się w nim pojawiać albo nie. Jest Panem tego koszmaru. Limity: koszmar trwa trzy posty. Limit użycia: raz na postać w sesji
- Transformacja – możliwość przeobrażenia się w dowolną osobę, zwierzę czy istotę. Czasowo, im bardziej wymagająca przemiana, tym i krótszy czas możliwy do pozostania w takiej formie. Nie ogranicza go tkanka jego własnego ciała, na potrzeby przemiany może zwiększyć jej masę nawet i dziesięciokrotnie czy ile potrzeba. Limity: zmiany kosmetyczne - bez limitu; zmiana całkowita wyglądu - raz na sesję, trwale (z możliwością powrotu do pierwotnej postaci); zmiana w bestię/inną istotę - do pięciu postów trwania przemiany (w zależności od wielkości istoty), 10 postów przerwy między zmianami Aktualne obrażenia oraz choroby:brok Chronologia:1. Sobotnia noc to wódy czas - Przejście podziemne - Armin i Null 2. tu będzie tytuł - klub Daisy - Armin i Feandan |
|