Aireen
| Temat: Aireen O’Rourke Sro Maj 29, 2024 1:43 am | |
| Godność: Aireen O’Rourke Rasa: Magiczna (Czarownica) Wygląd: 160cm wzrostu, ok. 50kg, o wyjątkowo jasnej skórze; długie rude loki, przeszywające, lodowo-niebieskie oczy. Zazwyczaj ubrana w pochodzące z poprzednich epok długie, zielone suknie. Znaki szczególne: kilka piegów. Aktualne obrażenia oraz choroby: brak. Słabości❈ ??? ❈ ??? ❈ ??? Moce:- Rasowe:
❈ MAGIA DOMOWA – żaden czarownik nie musi parać się zwykłymi domowymi obowiązkami. Wszystkie przyziemne sprawy, jak robienie prania, mycie naczyń czy podłóg, gotowanie lub naprawianie przedmiotów mogą załatwić przy pomocy magii. Nie muszą nawet wypowiadać żadnych zaklęć, po prostu muszą skupić swoją wolę na dowolnej czynności i ta dosłownie „robi się sama”.
❈ ZMIANA WYGLĄDU – każdy czarownik może – lecz nie musi – ingerować w to, jak wygląda, o ile są to zmiany czysto kosmetyczne. Mogą poprawić kształt nosa, ust, zmienić kolor oczu czy włosów.
❈ TELEPATIA – mogą porozumiewać się z dowolną istotą, przesyłając i odbierając od niej telepatyczne komunikaty, o ile istota znajduje się w zasięgu ich wzroku.
- Magia nieokiełznana:
MAGIA NIEOKIEŁZNANA – magia w swojej najczystszej i najbardziej pierwotnej postaci, która jest przekształcona w najmniejszym stopniu. Istoty parające się tą sztuką magiczną muszą wykazywać się wielką rozwagą i rozsądkiem, ponieważ ten rodzaj magii jest najbardziej nieprzewidywalny. Teoretycznie nie istnieją żadne granice tego, co można z nią zrobić. Zaklęcia rzucane przy jej pomocy nie są kwalifikowane jako złe czy dobre. Przy odpowiednim skupieniu i wyjątkowej wrażliwości na magię można zmusić tę czystą, nieokiełznaną moc do zrobienia niemalże wszystkiego – największym jednak ograniczeniem oraz jednocześnie zagrożeniem jest to, że adept magii nieokiełznanej nigdy nie wie, jak wiele mocy magicznej potrzeba do rzucenia zaklęcia, a raz rzucony czar nie może być przerwany. Rzucenie zaklęcia ponad swoje siły skutkuje śmiercią oraz dodatkowo uwolnieniem czystej energii, która nie uzyskawszy finalnej formy – ponieważ zabrakło jej energii do ostatecznego ukształtowania się w wynik rzucanego zaklęcia – może siać spustoszenie lub przybrać inną formę, która może zagrażać Maskaradzie oraz istotom w pobliżu. Z tego względu Conventus stara się kontrolować istoty, które parają się tą dziedziną magii.
Limity: brak ze względu na poziom arcymistrzowski. Z tego też powodu postać nie musi wykonywać rzutu 1k6 na powodzenie swojego czaru (wciąż jednak wymagane jest wykonanie stosownego rzutu decydującego o stopniu powodzenia akcji w przypadku konfrontacji z innym użytkownikiem). Historia: ??? Chronologia:❈❈❈ |
|