Wygląd: Mężczyzna o atletycznej budowie ciała i wzroście 172 cm. Długie, bujne różowe włosy, śniada cera i jaskrawozielone oczy.
Znaki szczególne: Burza długich różowych włosów, wiele różnorodnych kolczyków w uszach.
Słabości
✶ Technologia – powoli zapuszcza się na te nieznane sobie terytorium, ale wciąż jest to dla niego niezwykle trudne. Zawsze coś źle doda, lub przypadkiem zmieniając drobnostkę na stronie całą ją puści z dymem, dlatego musiał znaleźć zaprzyjaźnionego informatyka, który za każdym razem naprawia to co udało mu się zepsuć, a warto przyznać, że jest niezwykle uzdolniony w tej materii.
✶ Nigdy nie zrobił prawa jazdy, ale nigdy też go nie potrzebował. Z komunikacją miejską jakoś nieszczególnie się lubi, bo zawsze, ale to zawsze się w niej gubi i dojeżdża na przeciwny koniec miasta, dlatego zamiast z niej korzystać preferuje chodzić piechotą, bądź korzystać ze swoich zdolności.
✶ Żaden z niego wojownik, być może i jest potężnym czarnoksiężnikiem, ale od zawsze stronił od otwartych konfliktów. Jeśli trzeba to będzie się bronił, ale na próżno szukać tam wyszukanych technik i doświadczenia prawdziwych żołnierzy, Ambrose po prostu nie jest stworzony do walki. Zdecydowanie woli dolać komuś trucizny podczas popołudniowej herbatki, aniżeli wbić sztylet w serce.
✶ Miłość – prawdziwie zakochany był tylko raz, wieki temu, gdy konkwistadorzy postanowili wybić Azteków wraz z miłością jego życia. Od tamtej pory panicznie boi się ponownie zakochać, dlatego jak ognia unika wszelkich romantycznych relacji, wybierając jedynie przyjemności cielesne i jedno nocne przygody.
✶ Absolutnie nie potrafi gotować i zawsze, ale to zawsze stołuje się na mieście. W mieszkaniu nawet nie posiada kuchni, jedynie drobny aneks, z którego korzysta tylko do przygotowywania naparów.
Moce
MAGIA KRWI –
STOPIEŃ MISTRZOWSKI – mroczna magia praktykowana najczęściej przez czarnoksiężników i nekromantów. By jej używać, potrzebna jest ofiara z krwi – czy to osoby rzucającej czar czy kogoś innego – a jej główną domeną jest kontrola. Osoby parające się magią krwi mogą przejmować kontrolę nad innymi żywymi jednostkami, zmuszać je do posłuszeństwa. Przy pomocy magii krwi można również rzucać klątwy na innych: od zwykłych, niewielkich i mało szkodliwych jak „klątwa potykania się” aż po straszliwe, które wymagają wielu śmiertelnych ofiar i jeszcze więcej przelanej krwi, by te mogły sprowadzić na ofiarę maga śmierć – lub los od niej gorszy. Nie bez powodu utarło się przekonanie, że po magię krwi sięgają tylko istoty o mrocznej duszy.
Limity - 4 posty użycia, 3 posty odpoczynku.
MAGIA POWIETRZA –
STOPIEŃ ZAAWANSOWANY – pozwala na manipulację wiatrem, powietrzem i jego elementami. Użytkownicy magii powietrza na niskim poziomie mogą przywołać delikatny wiaterek, unosić niezbyt ciężkie obiekty. Wraz z praktyką odblokowują więcej możliwości: od podnoszenia rzeczy znacznie cięższych, przez wywołanie wichury i unoszenie własnego ciała prądem powietrznym aż po huragany.
Limity - 3 posty użycia, 4 posty odpoczynku.
Quetzalcoatl (
Pierzasty Wąż) – boski patron wiatrów i tajemniczy stróż rzemiosł, który stanowił źródło niesamowitych nauk dla ludzi.
W starodawnych erach, gdy Xiutecuhtli pełnił rolę oddanego kapłana Azteckiego boga Quetzalcoatla, otrzymał szczególną łaskę, która pozwalała mu chronić swój lud w kryzysowych chwilach. Mogąc przemienić się w boską formę ogromnego pierzastego węża, który obdarzony był potężną siłą oraz jadowitym błyskiem, Quetzalcoatl władając czterema wiatrami, stał na straży bezpieczeństwa.
Wygląd - Jego postać mierzyła około pięciu metrów. Wokół jego głowy rozpostarta była kryza, jakby skrzydła ptaka, wykonana z barwnych piór. Jego tułów przybierał białą barwę z jaskrawozielonymi oczami, a brzuch rozpromieniał się złotą aurą.
Limity - 4 posty użycia, 4 posty odpoczynku.
Czarny Dym – Posiadł zdolność do metamorfozy swojego ciała w czarny dym (zmiana stanu skupienia), który umożliwia mu nie tylko wyjątkowe przemieszczanie się, ale także unikanie ataków przeciwników. Ta nieziemsko wyjątkowa forma pozwala mu na pełen zakres nieuchwytnej manipulacji dymem, czyniąc go mistrzem w zwinnym unikaniu niebezpieczeństw.
Kiedy przybiera postać czarnego dymu, staje się niemal widmową sylwetką o niesamowitym wyglądzie, składającą się z wirującej mgły. Jego jedynym wyraźnym elementem w tej postaci są jaskrawozielone oczy, przypominające wężowe spojrzenie, które towarzyszą mu w tej formie.
Limity - 3 posty użycia, 3 posty odpoczynku.
Moce rasowe✶ MAGIA DOMOWA – żaden czarownik nie musi parać się zwykłymi domowymi obowiązkami. Wszystkie przyziemne sprawy, jak robienie prania, mycie naczyń czy podłóg, gotowanie lub naprawianie przedmiotów mogą załatwić przy pomocy magii. Nie muszą nawet wypowiadać żadnych zaklęć, po prostu muszą skupić swoją wolę na dowolnej czynności i ta dosłownie „robi się sama”.
✶ ZMIANA WYGLĄDU – każdy czarownik może – lecz nie musi – ingerować w to, jak wygląda, o ile są to zmiany czysto kosmetyczne. Mogą poprawić kształt nosa, ust, zmienić kolor oczu czy włosów.
✶ TELEPATIA – mogą porozumiewać się z dowolną istotą, przesyłając i odbierając od niej telepatyczne komunikaty, o ile istota znajduje się w zasięgu ich wzroku.
Aktualne obrażenia oraz choroby
Brak.
Chronologia
✶
Aérien - pogawędka z Domingo wśród eliksirów