Zasady eventu halloweenowego
Abyśmy wszyscy dobrze się bawili i miło wspominali to wydarzenie, przestrzegajmy kilku zasad.
1. W tematach eventowych można pisać samemu, parami czy nawet grupami. Każdego spotka coś ciekawego.
2. W przypadku ingerencji mistrza gry to on ustala kolejność pisania osób, do których zagadał.
3. W celu usprawnienia rozgrywki posty powinny być krótkie,
maksymalnie do dziesięciu linijek, i sprawnie pisane.
4. Na terenie eventu
nie ma bilokacji. Oczywiście, wciąż można mieć przy tym niezliczoną liczbę wątków na fabule głównej.
5. Wydarzenia mające miejsce w evencie
są wiążące. Oznacza to, że to, co wydarzyło się w trakcie eventu, ma wpływ na funkcjonowanie postaci w Birmingham.
6. Nie trzeba zaczynać swojej eventowej przygody w okolicach portalu. Piszcie w miejscu, które wam najbardziej odpowiada – nie musicie opowiadać całej drogi z portalu do zamku, jeśli nie chcecie.
7. Event obejmuje cały dział
„Zamek Poza Czasem”.
To wszystko. Bawcie się dobrze... i nie dajcie się zjeść.